Piggy Proof

Protect What You Love

Piggy Proof is de nieuwe generatie reinigings- en beschermingsproducten voor schoenen, textiel en meubels. Het komt voort uit het meest recente wetenschappelijke inzicht op het gebied van natuurlijke beschermende moleculen. Behandelde spullen worden vocht-, vuil- en vetafstotend. Nare luchtjes verdwijnen.  Reiniging vindt plaats op moleculair niveau. En het is vanzelfsprekend duurzaam. Piggy Proof protectors zijn geurloos, op waterbasis, niet brandbaar, niet giftig en vrij van PFOA, PFOS en drijfgassen.

Strategie

Piggy Proof

Voor Piggy Proof hebben we invulling gegeven aan het See, Think, Do, Care model. In de See fase zetten we Social Media & Display advertenties in om de naamsbekendheid van Piggy Proof te vergroten. Facebook-, TikTok- & Instagram advertenties tonen sprekend beeldmateriaal om de producten aan een breed publiek te tonen, en om uiteraard de aandacht te trekken.

In de Think fase worden Display-advertenties en YouTube-advertenties gebruikt om het bereik verder te vergroten en bezoekers aan te moedigen naar de website te gaan met behulp van een specifieke call-to-action. Daarnaast wordt er in deze fase ook nog steeds gebruik gemaakt van Social Media Advertising, en de Search en Shopping campagnes komen in deze fase voor het eerst om de hoek kijken.

Wanneer we verder gaan naar de Do fase, worden de Search en Shopping advertenties verder ingezet waarbij de absolute focus ligt op het binnenhalen van gebruikers met een koopintentie. Daarnaast maken we in deze fase ook gebruik van remarketing via Display- en Social Media Advertising waarbij eveneens de focus op koopintentie het hoofddoel blijft.

Gedurende het draaien van onze campagnes analyseren we ook de verzamelde data omtrent het webshop gebruik. Dit doen we zodat we de webshop kunnen blijven optimaliseren en aanpassen waarnodig. Want we willen potentiële kopers helpen in het bestelproces met als einddoel het conversiepercentage te verhogen.

In de laatste fase, de Care fase, maken we gebruik van E-mail Marketing om herhaalaankopen te stimuleren, maar ook om eerdere kopers te blijven informeren en zoveel mogelijk te blijven betrekken bij het merk Piggy Proof.

Daarnaast proberen we kopers ook zoveel mogelijk te stimuleren om reviews over hun ervaringen met de producten te plaatsen. Want wie wil nou niet weten of “Protect What You Love” daadwerkelijk is wat de producten van Piggy Proof doen? Iemand met serieuze koopintenties maken we hier in ieder geval wel blij mee!

Scope

  • SEA
  • Social Media (Advertising)
  • E-mail Marketing
  • Branding
  • CRO (Conversie optimalisatie)
1200000
Bereik
2045
Stijging In Transacties
356
Stijging In Conversie %

Piggy Proof how to:

Deze video is ingezet voor Youtube advertising. In de video wordt de visuele werking van het product heel zichtbaar. Ook realiseren we merkbekendheid middels deze video via diverse kanalen voor het merk Piggy Proof.